Sunday, October 11, 2009

Peacock / povas

Finally the peacock is finished, I was very happy to see that fixing went out smoothly and colours didn't change after washing. Once I spoiled a silk scarf, because I fixed colors badly (I noticed after that the iron setting was not on the highest, and such difference has cost me two days work), and I'm now always a bit worried when I wash them... But I learn from the errors :) I like the most the background gradient color, when wrapped it looks nice too.

Pagaliau povas galutinai baigtas, labai apsidžiaugiau, kad išplovus vaizdas nė kiek nepasikeitė, po to, kai vieną kartą sugadinau ilgai pieštą darbą su aguona, pasirodė, kad lygintuvas buvo nustatytas ne karščiausiu režimu, ir dažai neužsifiksavo) vis bijau po fiksavimo plauti visus darbus, bet puikiai dažai užsifiksavo, ir labai esu patenkinta fono spalvomis, toks lyg chameleoninis perėjimas išėjo :)
O kol kas šiek tiek liūdna, kadangi daug tenka mokytis... :( ir nėra laiko galvot daugiau apie šilką...

No comments:

Post a Comment